... -ilta? Mielellään noin kello 18, koska silloin on sauna. Tänään lasketaan taas tunteja siihen, että pääsee pois töistä ja viikonloppua viettämään. Edessä on tosin melko varmasti rauhallinen koti-ilta, mutta Tuskan ja juhannuksen jälkeen rauhallinen viikonloppu tekee varmaan ihan hyvää. Olen myös hiukkasen kipeä, joten riekkuminen ei taida olla suositeltavaa.

Jäljellä 5 tuntia.

Kissa oli eilen onnellinen, kun olin pitkästä aikaa koko illan kotona. Se kiehnäsi ja kehräsi ja änkesi koko ajan syliin. Kiva kissa. Se jopa antoi mun nukkua koko yön, yhden ainoan kerran rupesi naukumaan, mutta mä luulen, että se näki silloin jotain ikävää unta.

Keskiviikkona oli hauskaa, me voitettiin visailu. Kyseessä on siis jokaviikkoinen baarivisa, josta voi voittaa muutaman ilmaisen juoman. Me ollaan käyty siellä nyt nelisen kuukautta, siitä on muodostunut tärkeä traditio, ja se on tosi hauskaa. Yleensä me ollaan aina kakkosia (siitäkin saa kyllä palkinnon), ja vaan kerran aiemmin ollaan voitettu. Nyt meillä oli vieläpä poikkeusjoukkue, kun Haaja oli poissa kaupungista ja Jarkko katsomassa Axl Rosea (ei, se ei ole enää Guns n' Roses, vaikka itse niin väittäisikin).

Ensi viikolla Tuuli tulee Suomeen. Kivaa. Onkin jo ollut vähän ikävä. Harmi vaan, että joudun olemaan töissä kaiket päivät. Ja edessä on melkoisen rankka työviikko. Onneksi iltaisin riittää aurinkoa, voi mennä sitten vaikka töiden jälkeen grillaamaan itseään tai jotain muuta.

Lisäys. 3,5 tuntia jäljellä. Nokkosperhonen levähti hetken mun polvella, kun olin pihalla tupakalla. Se oli kaunis. Ja aika rohkeakin. Pitää ehkä mennä kohta katsomaan, jos se tulis takaisin.

Lisäys. tunti 15 minuuttia jäljellä. Ellen sitten lähde etuajassa, minkä saatan hyvinkin tehdä. Perhonen tuli muuten takaisin, mutta hengasi tällä kertaa vain seinällä eikä tehnyt lähempää tuttavuutta. Halusin antaa sille nimen, muttei sille tuntunut sopivan mikään. Ehkä perhosia ei vaan kuulu nimetä.